I vores branche er det meget almindeligt at love rabat på 50%, 60%, ja måske endda 75%.
Men når man som virksomhed hele tiden tilbyder en kæmpe rabat, er man i bedste fald ikke helt klar over, hvad man laver. I værste fald bryder man bevidst loven.
Uanset hvad er den evige rabat-kamp ikke et tegn på kvalitet eller troværdighed, hvis du spørger os.
Det er det letteste i verden at love en rabat med en enorm procentsats.
Det tager heller ikke mange minutter at skaffe sig et vaskeanlæg, rensemaskine, en bil og et CVR-nummer. Men det gør ikke én til ekspert i noget.
Og det giver slet ikke mening at love en stor rabat, hvis ens rigtige pris faktisk er beløbet efter den store rabat. Det er her, man er ude i falsk markedsføring.
Men rabat-krigen er desværre ikke det eneste eksempel på løgnagtighed i vores branche.
Troværdighed er i højsædet hos os
Bygninger er nogle af de største og vigtigste investeringer for både private og virksomheder. Det er ikke usædvanligt, at man bruger millioner på at bygge og renovere.
Derfor gør det os triste at se vinduer, fliser og tage blive misligholdt eller ligefrem beskadiget.
De store investeringer skal behandles med respekt og faglighed, så de kan holde i mange år.
Som ansvarlig for en erhvervsbygning eller en privat ejendom skal du altså huske at se på rabatter og priser i en større sammenhæng. Det hjælper ikke meget at spare et par hundrede kroner i dag, hvis det giver dig højere udgifter til vedligeholdelse.
Spørg servicevirksomheden, hvad der gør den anbefalede løsning til den bedste. Og bed dem forklare processen fra start til slut.
Når du taler med os om en serviceopgave får du altid en ærlig vurdering af behovet og prisen. Vi byder ind med vores mange års erfaring.
Vi vil ALDRIG love dig en stor rabat. Til gengæld matcher vi priserne hos de store, landsdækkende virksomheder.
Du kan altid være sikker på, at vi holder hvad vi lover og vælger den bedste løsning.
Personlig hilsen fra en telefonsluse på Sjælland.
Måske har du eller din virksomhed set slagtilbud i postkassen før? Her ser vi et helt nyt niveau af bedrag i servicebranchen.
Nogle gange er det postkort, der skal ligne en personlig hilsen fra en lille lokal vinduespudser. Andre gange er det farvestrålende flyers med rabat på dit første besøg – som du så kan få hvert halve år.
Hvis du har set nogle af de mange reklameartikler efter i sømmene, har du måske allerede opdaget, at de er omtrent så upersonlige, som de overhovedet kan blive.
Den person, der har skrevet under på postkortet til dig, findes slet ikke. I stedet for at få fat i din lokale vinduespudser, er du havnet i en telefon kø hos en landsdækkende prispresser.
Hvis lav pris er det vigtigste for dig, er vi ikke de rette for dig.
Men hvis du sætter pris på personlighed, ærlighed, gode priser og – vigtigst af alt – veludført arbejde, så er vi værd at tale med.